מזכ"ל האו"ם מביע הבנה והזדהות עם מעשי הטרור

"יש שגרירי מדינות שבשיחות שקטות מביעים בפניי הסכמה והבנה עם הנאומים שלי, עם העמדה שלנו, אך בפומבי הם מקבלים הוראות מהבירות שלהם ונושאים נאומים שמצדיקים את הפלסטינים
ישראל פריי 2 Comment on מזכ"ל האו"ם מביע הבנה והזדהות עם מעשי הטרור
צילום: Amir Levy/Flash90
"יש שגרירי מדינות שבשיחות שקטות מביעים בפניי הסכמה והבנה עם הנאומים שלי, עם העמדה שלנו, אך בפומבי הם מקבלים הוראות מהבירות שלהם ונושאים נאומים שמצדיקים את הפלסטינים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלכה בידוע, עשו שונא ליעקב: דיון שנערך כעת במועצת הביטחון ואמור היה לעסוק במזרח התיכון, הפך למתקפה נגד מדינת ישראל. מזכ"ל האו"ם באן קי מון הביע הבנה למעשי הטרור נגד ישראל, ואמר כי הם "תגובה טבעית לכיבוש".

"תסכולם של הפלסטינים הולך וגדל לנוכח חצי מאה של כיבוש ולנוכח הקיפאון בתהליך השלום", אמר מזכ"ל הארגון שמתיימר לשמור על הסדר העולמי, "בני אדם מדוכאים מחו נגד מצבם לאורך ההיסטוריה, משום שטבע האדם הוא להתנגד לכיבוש, ולעתים הוא משמש חממה לשנאה ולקיצוניות".

באן קי מון הפציר בשני הצדדים לקדם את פתרון 2 המדינות: "הסכם בר קיימא ידרוש פשרות כואבות משני הצדדים, הישראלים והפלסטינים. הצדדים חייבים לפעול כעת על מנת למנוע מפתרון שתי המדינות לחמוק מבין ידינו לעד. לממשלות הישראלית והפלסטינית יש עכשיו הזדמנות להביא יציבות לאזור".

שגריר ישראל באו"ם יצא באמצע הדיון לשוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", והיה נסער: "כעת יצאתי מחדר הישיבות, אמרתי אמת נכוחה. מדברים כל הזמן על טרור עולמי, וכשזה מגיע לישראל – מצדיקים ומסבירים אותו?! אין הבדל בין טרור בארה"ב לירושלים!".

דנון אמר עוד: "מדהים לראות דיון שאמור להתמקד במזרח התיכון כולו, מגיע שוב לעסוק בישראל. לפי דעתי, נוח להם להתעלם מהבעיות האחרות באזור. אולי בגלל שפה יש להם מדינה דמוקרטית שנמצאת בכל פורום, ואפשר לדבר את מה שאי אפשר עם כל הגורמים האחרים במזרח התיכון".

שגריר ישראל סיפר על דבריו התקיפים בדיון באו"ם: "אמרתי להם, האמת חזקה יותר מהכל. לסכסוך שלנו אין קשר למעשי הטרור. תסתכלו טוב טוב במראה ותבינו, האיום הזה הוא גם עליכם. כל מי שלא הולך בתלם האיסלאמי קיצוני – מטרה לטרור".

מי משתף אתך פעולה ועומד לצדך בפעילות הדיפלומטית?

"לא אחלק ציונים, אבל ברור שיש לנו שותפות עם ארה"ב, זאת שותפות אסטרטגית, ויש בה גם תמיכה חזקה בהצבעות ובכל הפורומים הבינלאומיים. מה שמתסכל זה, שיש שגרירי מדינות שבשיחות שקטות מביעים בפניי הסכמה והבנה עם הנאומים שלי, עם העמדה שלנו, אך בפומבי הם מקבלים הוראות מהבירות שלהם ונושאים נאומים שמצדיקים את הפלסטינים".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הבעיה שאנחנו מגמגמים ומפחדים לומר את האמת.
    אין כאן שום כיבוש, ה"כיבוש" הזה זה שקר כמו שה"עם הפלסתיני" זה שקר נוסף,
    הכל המצאות של אויבינו שחלק ניכר מאיתנו נסחבו עם השקר הזה.
    מתי קם ה"עם" הזה? מי הם גדוליו? מה ההיסטוריה שלהם?
    "עם היהודי" קם לפני אלפי שנים! גדוליו היו האבות, השבטים, משה רבנו, יהושע, המלכים דוד ושלמה, וכו' עד ימינו, מי גדוליו של השקר הזה? שוקיירי? עראפאת? זהו זה.
    ולכן אין כאן שום כיבוש! אלא רק שחרור אדמתינו שלנו.
    כמו ששחררנו בתש"ח חלק מארצינו הקדושה כך השלימו ושחררנו בתשכ"ז (שהם התחילו אז את המערכה להשמידנו) חלק נוסף.
    ומי שקובע שזה היה כיבוש, אזי ברגע שאם ח"ו נקים להם מדינת טרור מיד יתחילו האו"ם להרעיש שצריכים לעזוב גם את חיפה גם את ת"א ובאר שבע וכל הארץ בגלל הכיבוש השקרי הנוסף של תש"ח.
    אין ברירה, חייבים לומר בקול רעם את האמת. בלי זה אנחנו בבעיה רצינית. כל האומות בעצם יודעים את האמת, רק אנחנו מפחדים לומר אותו ומגמגמים. חבל.

  2. 1

    רון היקר אז אל תקרא לזה כיבוש אבל בפועל גר שם בשטחים עם אחר איך שלא תקרא לו ומה ההגיון לשלוט בו